Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Και πάλι...Μαζί...


Αγαπητοί φίλοι μου,

Είμαι και πάλι εδώ,ένα μήνα μετά τις εκλογές πάλι το blog μου θα σας ενημερώνει καθημερινά για πολλά θέματα που αφορούν την πλέον νέα πόλη μας και όχι μόνο. Μπορείτε να στέλνετε τα δικά σας e-mail για ότι θέμα σας αφορά ή με οποιαδήποτε ανάρτηση έχετε κάποια αντίθετη και διαφορετική γνώμη. Ακόμη, περιμένω και τα δικά σας e-mail με κείμενο που θέλετε να δημοσιεύσετε.


Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλοί θεώρησαν ότι θα σταματούσα το ιστολόγιό μου. Δεν θα το σταματήσω και θα συνεχίσω να λέω ανοιχτά τις απόψεις μου και τις νεανικές απόψεις των φίλων μου.

Έχουμε να πούμε πολλά και επί της ευκαιρίας να πω και τα συγχαρητήριά μου σε όλους όσους κατάφεραν να εκλεχτούν και σε όσους δεν τα κατάφεραν δεν πειράζει, η μάχη και η νίκη ανήκει σε όλους.

Όλοι έβαλαν το δικό τους λιθαράκι σε αυτό που λέγεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Ο Καλλικράτης χρειάζεται τους πάντες στην μετεκλογική περίοδο προκειμένου να γίνει η συνέννωση των δύο δήμων πυρήνας έργων και αλλαγών για τη νέα πόλη μας.

e-mail : maxouras@hotmail.com


Θοδωρής