Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Δεν χρωστάμε σε κανέναν...


Δυστυχώς κάποιοι κρίνουν για το αν η οικογένειά μου είναι ΠΑ.ΣΟ.Κ και μας σχολιάζουν αρνητικά σε συζητήσεις καφενείου νομίζοντας ότι μας ΄κόβουν΄!

Πραγματικά αναρωτιέμαι δεν κουράστηκαν πια; Δεν βαρέθηκαν; Δεν βλέπουν ότι πλέον δεν μασάει ο κόσμος από τέτοια; Κάποιοι καφενόβιοι δεν ντρέπονται για αυτά που λένε; Η πλάκα είναι ότι κρίνουν και ΟΡΙΣΜΈΝΟΙ περιθωριοποιημένοι από το λαό.

Για μία ακόμη φορά θα τους απαντήσω ευθέως. Το αν κάποιος είναι ΠΑ.ΣΟ.Κ δεν φαίνεται από τον αν έχει κάρτα μέλους αλλά από την πορεία του στα κοινά και από την προσφορά του στο τόπο μας και στο κίνημα.

Αν θέλετε να το καταλάβετε καλώς, αν όχι ένα και το αυτό.

Επιπλέον, ας σταματήσουν κάποιοι τις φρασεολογίες γιατί όλα μαθαίνονται. ΟΛΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ.

Το αν είμαι κωλόπαιδο, το αν ζητάω ανταλλάγματα και όλες αυτές οι άσχετες αλλά και συγχρόνως επιπόλαιες σκέψεις που ακούγονται από μερικούς δεν θα τις σχολιάσω, είναι για γέλια.

Όμως, είναι πραγματικά ντροπή αλλά και θράσος όσα λέγονται υπογείως... απέναντι σε ανθρώπους που δεν ζητούν χρήμα αλλά αγωνίζονται για τον τόπο τους!

Να ξέρουν ότι ασχολούμαι τελευταία φορά μαζί τους. Αυτά είναι μικροψυχίες και μικροπρέπειες και δεν οδηγούν πουθενά.

Και να ξέρετε ότι δεν είμαι βαλτός από κανέναν. Επίσης δεν χρωστάω σε κανέναν ούτε εγώ ούτε η οικογένειά μου.

Άλλοι είναι οι βαλτοί...και αγωνίζονται εικονικά για τους λόγους τους!

Την πόλωση δεν την αναζητάμε εμείς , κάποιοι άλλοι την αναζητούν και ο λόγος προφανής.

Αυτά για τελευταία φορά..

Τα τσίγκινα δεν πρόκειται ποτέ να τα φορέσουμε εμείς..να είσαστε σίγουροι για αυτό...!

Όσο για τους μη σεβόμενους για την πορεία κάποιων...την απάντησή τους την παίρνουν καθημερινά..!

Τι να πω...! Ωραία πολιτική διαγωγή μας μαθαίνετε εμάς τους νέους...

Εμείς λογοδοτούμε εκεί που πρέπει και σε κανέναν άλλον..!

Και όσοι λέτε δεξιά και αριστερά ότι θα μας περιποιηθείτε...εδώ είμαστε .κάντε το...
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ..

Κόφτε το αυτό το κελεπούρι γιατί αρκετά κράτησε...!

Και όταν κάποιοι μιλάτε για ανταρσίες θα ήταν καλύτερο να ανατρέξετε στο δικό σας παρελθόν....!

Όσοι ενοχλούνται για τα λεγόμενά μου ας σταματήσουν αυτούς που προκαλούν και υβρίζουν χυδαίως και θα σταματήσω και εγώ......!

Τελεία και παύλα...