Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Απάντηση του Βουλευτή κ. Χρήστου Πρωτόπαπα στο δημοσίευμα της εφημερίδας ΝΕΑ ΓΝΩΜΗ με τίτλο «Έκλεψαν την έδρα από τον Μίχο»

Από :Χρήστο Πρωτόπαπα

Προς : Την εφημερίδα ΝΕΑ ΓΝΩΜΗ Αθήνα 30/11/2009
Υπόψη Ιδιοκτήτη και εκδότη κ. Δ.Βέλλα



Κύριε Βέλλα,

Στο από 18/11/2009 φύλλο της εφημερίδας σας και με πρωτοσέλιδο τίτλο «Έκλεψαν την έδρα από τον Μίχο», υιοθετείτε και προβάλετε ως δεδομένη την απολύτως αναληθή άποψη ότι δήθεν κάποιοι έκλεψαν την έδρα του κ.Μίχου , ο οποίος θα έπρεπε δήθεν να είχε ανακηρυχθεί από το Πρωτοδικείο βουλευτής αντί εμού .
Το άρθρο σας δυστυχώς υιοθέτησε την μονομερή ,αυθαίρετη και άκρως παραπλανητική πληροφόρηση χωρίς καμία απολύτως διασταύρωση και χωρίς να ζητήσετε την γνώμη του ευθέως θιγομένου από αυτό, δηλαδή εμού ως εκλεγέντος στην 20η έδρα του ΠΑΣΟΚ στην Β’ Αθήνας.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας σας ενημερώνω ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την επανακαταμέτριση όλων των ψηφοδελτίων του ΠΑΣΟΚ στα 2756 τμήματα της Β’ Αθηνών , όχι μόνο δεν αδικήθηκε ο κ. Μίχος αλλά αντίθετα , από τα «άκρως περίεργα» λάθη και παραλήψεις δικαστικών αντιπροσώπων και γραμματέων , ο ίδιος βρέθηκε στο τελικό ισοζύγιο ωφελημένος κατά εκατοντάδες σταυρούς , οι οποίοι θα του αφαιρεθούν μετά βεβαιότητος με την απόφαση του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου , στο οποίο ο ίδιος προσέφυγε.
Όσο για το «όργιο λαθών και παραλείψεων» που επικαλείστε, αν κάποιος πρέπει να διαμαρτύρεται , αυτός είμαι εγώ και όχι ο κ.Μίχος.

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος θα σας απαριθμήσω μερικές μόνο από τις δεκάδες χαρακτηριστικές περιπτώσεις «λαθών» που προέκυψαν από την επανακαταμέτρηση και οι οποίες όλες ωφελούν τον διαμαρτυρόμενο κ.Μίχο:

1) Στο υπ’ αρίθμ. 32 εκλογικό τμήμα Αγίας Βαρβάρας έχουν προσμετρηθεί στο κ. Μίχο 7 σταυροί περισσότεροι από όσους πραγματικά έλαβε , οι οποίοι όμως ποτέ δεν βρέθηκαν στα αντίστοιχα ψηφοδέλτια.
Αντίθετα σε εμένα δεν προσμετρήθηκαν 2 σταυροί που πράγματι υπήρχαν .

2) Στο υπ’ αρίθμ. 34 εκλογικό τμήμα Αγίας Βαρβάρας έχουν προσμετρηθεί στο κ. Μίχο 11 σταυροί περισσότεροι από όσους πραγματικά έλαβε , οι οποίοι όμως ποτέ δεν βρέθηκαν στα αντίστοιχα ψηφοδέλτια.

3) Στο υπ’ αρίθμ. 10 εκλογικό τμήμα Αγίας Βαρβάρας έχουν προσμετρηθεί στο κ. Μίχο 9 σταυροί περισσότεροι από όσους πραγματικά έλαβε , οι οποίοι όμως ποτέ δεν βρέθηκαν στα αντίστοιχα ψηφοδέλτια.

4) Στο υπ’ αρίθμ. 7 εκλογικό τμήμα Αγίας Βαρβάρας έχουν προσμετρηθεί στο κ. Μίχο 7 σταυροί περισσότεροι από όσους πραγματικά έλαβε , οι οποίοι όμως ποτέ δεν βρέθηκαν στα αντίστοιχα ψηφοδέλτια.

5) Στο υπ’ αρίθμ. 1154 εκλογικό τμήμα Ηρακλείου , ενώ στα επίσημα αποτελέσματα του Πρωτοδικείου φαίνεται ότι ο κ. Μίχος ότι έλαβε συνολικά 6 σταυρούς, από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια και στα πρακτικά του εκλογικού τμήματος προέκυψε ότι είχε 0 σταυρούς.

6) Στο υπ’ αρίθμ. 2380 εκλογικό τμήμα Πετρούπολης ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια προέκυψε ότι έχω λάβει 13 σταυρούς, μου προσμετρήθηκαν μόνο 5 σταυροί .

7) Στο υπ’ αρίθμ. 82 εκλογικό τμήμα Αγίας Παρασκευής ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια προέκυψε ότι έχω λάβει 13 σταυρούς, μου προσμετρήθηκαν μόνο 2 σταυροί .

8) Στο υπ’ αρίθμ. 1043 εκλογικό τμήμα Ηλιούπολης ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια προέκυψε ότι έχω λάβει 10 σταυρούς, μου προσμετρήθηκαν μόνο 5 σταυροί .

9) Στο υπ’ αρίθμ. 1151 εκλογικό τμήμα Ηρακλείου ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια προέκυψε ότι έχω λάβει 9 σταυρούς, μου προσμετρήθηκε μόνο 1 σταυρός.

10) Στο υπ’ αρίθμ. 2631 εκλογικό τμήμα Χαλανδρίου ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια προέκυψε ότι έχω λάβει 19 σταυρούς, μου προσμετρήθηκαν μόνο 10 σταυροί.

11) Στο υπ’ αρίθμ. 1406 εκλογικό τμήμα Καλλιθέας ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια προέκυψε ότι έχω λάβει 15 σταυρούς, μου προσμετρήθηκαν μόνο 10 σταυροί .

12) Στο υπ’ αρίθμ. 521 εκλογικό τμήμα Αργυρούπολης ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια προέκυψε ότι έχω λάβει 12 σταυρούς, μου προσμετρήθηκαν μόνο 2 σταυροί .

13) Στο υπ’ αρίθμ. 1121 εκλογικό τμήμα Ηλιούπολης ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια και στα πρακτικά προέκυψε ότι έχω 15 σταυρούς , στα επίσημα αποτελέσματα του Πρωτοδικείου μου προσμετρήθηκαν μηδέν ( 0) σταυροί.

14) Στο υπ’ αρίθμ. 463 εκλογικό τμήμα Αμαρουσίου ενώ από τον έλεγχο στα ψηφοδέλτια και στα πρακτικά προέκυψε ότι έχω λάβει 6 σταυρούς , στα επίσημα αποτελέσματα του Πρωτοδικείου μου προσμετρήθηκαν μηδέν ( 0) σταυροί.

Αυτές είναι ελάχιστες μόνο από τις δεκάδες περιπτώσεις που εντοπίσθηκαν στην επανακαταμέτρηση και από τις οποίες προκύπτει ότι το δήθεν «όργιο λαθών και παραλείψεων» , ωφέλησε τελικά τον κ. Μίχο , έστω και αν για λόγους εντυπώσεων ισχυρίζεται τα αντίθετα.
Απ’ όλα τα παραπάνω συνάγεται ότι ο ισχυρισμός σας «Έκλεψαν την έδρα από τον Μίχο» , είναι τουλάχιστον αναληθής και παραπλανητικός και σε κάθε περίπτωση πρόωρος , αφού η υπόθεση εκκρεμεί ενώπιον του Ανωτάτου ειδικού Δικαστηρίου.
Το δημοσίευμά σας δημιουργεί σύγχυση στους πολίτες και εγείρει ερωτηματικά και αμφιβολίες που υποβαθμίζουν την επιτυχία της εκλογής μου ως βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στην Β’ Αθήνας.
Για τους λόγους αυτούς σας καλώ άμεσα να επανορθώσετε δημοσιεύοντας ολόκληρη την παρούσα επιστολή μου στην ίδια ακριβώς θέση και με αντίστοιχη αναγγελία στη 1η σελίδα της εφημερίδας σας.

Σε αντίθετη περίπτωση κατανοείτε ότι είμαι υποχρεωμένος να πράξω τα νομικώς δέοντα για να υπερασπιστώ –ως οφείλω στους πολίτες- το πρόσωπό μου.



Σας ευχαριστώ,

Χρήστος Πρωτόπαπας