Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Όλα μαύρα......

Πως θα μπορούσα να μην πω σήμερα για τον φίλο Blogger Κοσμά και Δαμιανό;


Αγαπητοί κύριοι Κοσμά και Δαμιανέ,


Διαβάζω με πολύ μεγάλη προσοχή τις αναρτήσεις σας. Μπορώ να πω ότι πραγματικά κάθισα και έψαξα κάθε σας ανάρτηση και δεν βρήκα ούτε ένα θετικό.

Μα καλά βρε παιδιά, όλα αρνητικά τα βλέπετε πια; Εσείς θέλετε το καλό αυτού του τόπου, εσείς είσαστε οι αρχάγγελοι του καλού και όλοι οι υπόλοιποι ήρθαν για να καταστρέψουν την περιοχή μας;

Ρε συγκεντρωθείτε λιγάκι. Σοβαρευτείτε και μας βλέπει ο κόσμος. Έχω την απορία… μα πώς κάποιος άνθρωπος τα βλέπει όλα μαύρα;

Εντάξει, για τον προαστιακό συμφωνώ και εγώ…το τείχος που έχει υψωθεί είναι μεγαλύτερο και από αυτό του Βερολίνου. Είμαι και εγώ σύμφωνος σαν δημότης ότι κάποια στιγμή πρέπει να γκρεμιστεί αυτή η αθλιότητα.


Για την καφετέρια στην κεντρική πλατεία φαγωθήκατε ρε Κοσμά και Δαμιανέ….εγώ συμφωνώ με ότι είναι νόμιμο και με τη βούλα του κράτους. Νομίζω δεν είναι παράλογο αυτό που λέω. Κατά καιρούς σε αναρτήσεις σας μου λέτε ειρωνικά ότι είχα καλό δάσκαλο. Θα μου πείτε όταν μπορέσετε ποιον εννοείτε ως δάσκαλο; Επίσης, ακόμη περιμένω απάντησή σας για το αν είναι ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ όλα αυτά τα έργα που έγιναν επί της θητείας Ταμπακίδη…γιατί αν μένετε χρόνια εδώ θα ξέρετε καλά ότι άφησε μεγάλο και ατελείωτο έργο και αν δεν το είδατε στείλτε μου το mail σας για να σας τα στείλω αναλυτικά.


Είναι τραγικός ο ‘μηδενισμός’ που βγαίνει από το blog σας. Μην τα μηδενίζετε όλα…..να σας δω μία φορά να λέτε μπράβο για αυτό και εκείνο. Μα όλα μαύρα τα βλέπετε πια;

Αναρωτιέμαι αν το blog σας.. εκπροσωπεί κάποια παράταξη ή αν είναι ανεξάρτητο…..

Αναρωτιέμαι επίσης γιατί δεν αποκαλύπτετε ποιος είσαστε και έχετε ακολουθήσει τον υπόγειο σκοτεινό δρόμο της ανωνυμίας;


Η Δημοκρατία συμφωνώ ότι επιτρέπει την ελευθερία λόγου αλλά δεν επιτρέπει την ανωνυμία… Όμως εσείς κύριοι Κοσμά και Δαμιανέ γιατί παίζετε κρυφτούλι πίσω από το μελάνι της ανωνυμίας; Τι φοβόσαστε;


Τελειώνοντας, θα σας απαντήσω ότι δεν αισθάνομαι ούτε είναι το όνειρό μου να γίνω πολιτικός….όλα έρχονται στην πορεία της ζωής μας. Να ξέρετε ότι υποψήφιος θα είναι και πάλι ο πατέρας μου , ο οποίος είναι εκλεγμένος ανελλιπώς για 16 χρόνια. Για να τελειώνει η καραμέλα ‘νέος’ πολιτικός……!


Yποσημείωση: Στο blog σας αναφέρετε το εξής…:ΕΔΩ ΘΑ ΤΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ, ΘΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ, ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ, ΘΑ ΚΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ, ΘΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ.

Πότε επαινέσατε βρε παλληκάρια; Εγώ μόνο κράξιμο βλέπω….

Α! και μην ξεχάσω…ακόμη λέτε ότι είσαστε Αγιαναργυριώτης ,Αθεράπευτα οικολόγος και ανατρεπτικός. Βάλτε σας παρακαλώ και την λέξη ΑΝΩΝΥΜΟΣ…….!

Α! ΌΤΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΡΙΞΤΕ ΜΟΥ ΟΣΗ ΛΑΣΠΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ……..!ΕΞΑΛΛΟΥ…ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ……ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ….!

Πάντως …τα καλύτερα έρχονται…….! Υπομονή….!