Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Αγαπητέ ανώνυμε Blogger



Αγαπητέ συνάδελφε “Blogger” του blog

« http://stousagiousanargyrous.blogspot.com»



Θα ήθελα να ξέρετε ότι δεν ήμουνα ποτέ παρατρεχάμενος κανενός. Είμαι παρατρεχάμενος σε αυτό που η οικογένειά μου με δίδαξε, να είμαι παρατρεχάμενος των προβλημάτων του τόπου μας και να τα καταγράφω και να τα αναφέρω(χωρίς κέρδος και προσωπικό όφελος).


Ποτέ η οικογένειά μου δεν είχε σαν γνώμονα τις θέσεις και τα αξιώματα αλλά πάντα έτρεχαν για την γειτονιά μας και την περιοχή μας που πολύ αγαπούν.


Θα ήθελα να ξέρετε ότι δεν με ενδιαφέρει η θέση του Δημοτικού Συμβούλου και δεν έχω γεννηθεί με αυτό το όνειρο.. γιατί πρώτα με ενδιαφέρει η Περιοχή που γεννήθηκα , μεγαλώνω και θα παραμείνω για όσο ζω.


Θα ήθελα να ξέρετε ότι μου κάνει εντύπωση που αντί να με παροτρύνετε να συνεχίσω να ασχολούμαι με τα τοπικά σα νέος..μου λέτε να χαλαρώσω… ωραίο βήμα δίνετε σε εμάς τους νέους.


Θα ήθελα να ξέρετε ότι για εμάς ο καλύτερος και δυνατός ηγεμονίσκος είναι ο «κόσμος» και δεν μας αφορά η επανεκλογή.. αλλά τα έργα. Ο κόσμος δεν είναι καραμέλες να τους καταμετράμε για το αν εκλεγόμαστε ή όχι… και κανένας δεν είναι δεδομένος κανενός…


Αγαπητέ ανώνυμε Blogger


Εγώ γράφω δημοσίως τις απόψεις μου στο blog μου για να εκφράζω τα παράπονά μου και τα προβλήματα της γειτονιάς μου και δεν το έχω για κανένα άλλο σκοπό .Δεν κερδίζω από το blog


Πάντως το μόνο που θα ήθελα να πω σε όλα τα blog είναι ότι ίσως η φωνή μας θα πρέπει να αφορά τα προβλήματα της γειτονιάς μας και όχι επί προσωπικού.

Νομίζω ότι πρέπει να αναδείξουμε και πολλά άλλα θέματα που αν λυθούν η περιοχή μας θα γίνει πιο αποτελεσματική και όμορφη.


Ειλικρινά δεν έχω προσωπικά με κανέναν…….δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα εξάλλου…και νομίζω ότι όλοι έχουμε το blog μας για να συναινέσουμε με τις απόψεις μας στο Δήμο μας. Οτιδήποτε άλλο είναι εκ του πονηρού.


Επίσης, θα ήθελα να σας πω και κάτι τελευταίο..


Τα προβλήματα δεν είναι του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και όλων των κομμάτων αλλά όλων μας και η φωνή μας είτε από εδώ είτε εκεί έξω πρέπει να είναι ενωμένη και δυνατή χωρίς προκαταλήψεις και Προσωπικά.

Αυτά με φιλικότητα και σεμνότητα χωρίς κόντρα και διαμάχη ….


-Αλήθεια πως σας φαίνεται η παρακάτω σκέψη μου;


Ότι θα ήταν προτιμότερο οι Δημοτικές Εκλογές να ήταν χωρισμένες με δύο ψηφοδέλτια…..

Το ένα να έχει τους υποψηφίους Δημάρχους και το άλλο τους υποψηφίους Δημοτικούς Συμβούλους και κατά σειρά ψήφων να εκλέγονται οι αποδεκτοί από το λαό..και αυτό το λέω γιατί δεν μπορεί σε μία παράταξη να εκλέγεται κάποιος με 100 ψήφους και σε άλλο κάποιος άλλος να έχει πάρει 400 σταυρούς και να μην βρίσκεται στα έδρανα του Συμβουλίου..το θεωρώ άδικο…σωστά;

Νομίζω ότι μπορούμε να ανταλλάζουμε απόψεις αναμεταξύ μας από το να κοντραριζόμαστε μέσω των blog μας ….


Θα ήθελα όμως να μου πείτε πια είναι η δική σας άποψη για την κεντρική πλατεία και την Καφετέρια και ειλικρινά να μου πείτε γιατί έχετε δημιουργήσει τόσο μεγάλο θέμα; Mας οδηγεί πουθενά;



Φιλικά,


Θοδωρής