Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Και τα χαμογελάκια καλά κρατούν……





Και τα χαμογελάκια καλά κρατούν……

Βλέπεται όταν μιλάει ο πατέρας μου κάποιοι( σε ψήφους τρεις και ο κούκος) κοροϊδεύουν και κρυφοχαμογελούν μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που έχουν δώσει την ψυχή τους για τον Δήμο και ένας από αυτούς είναι και ο πατέρας μου.
Ωραία η πλάκα και τα χαμογελάκια αλλά υπάρχει και όριο. Θα σας το πω εγώ γιατί ο πατέρας μου είναι χαμηλών τόνων και δεν τον ενδιαφέρει η κοροϊδία μερικών περαστικών αλλά το καλύτερο για τους Αγίους Αναργύρους.
Λοιπόν, για να τελειώνει το κελεπούρι…….ωραία η πλάκα…αλλά να ξέρετε ότι εμείς δεν κυκλοφορούμε με πολυτελή αυτοκίνητα επί της οδού Αγίων Αναργύρων……και δεν τρώμε μούντζες από τους δημότες. Έτσι; Λοιπόν….εσείς οι δυο που το κάνετε μην το συνεχίζετε γιατί……ο λαός ήδη περιμένει να απαντήσει. Τουλάχιστον λίγος σεβασμός δε νομίζω ότι βλάπτει. OK;
Άντε να δούμε πόσες φορές θα το πω….γιατί η υπομονή τελειώνει.
Και μην ακούω δεξιά και αριστερά για μένα..ο μικρός αυτό και ο μικρός εκείνο γιατί όλα μαθαίνονται. Τίποτα δεν μένει κρυφό….μα τίποτα..πιστέψτε με.

Εξάλλου ο λαός έχει την κρίση του και θα απαντήσει όταν χρειάζεται.

Κάποιοι πάντως θα χαμογελούν σε λίγους μήνες από την τραπεζαρία του σπιτιού τους και ο πατέρας μου θα συνεχίζει ..όπως πάντα..τον δικό του αγώνα για την περιοχή μας..