Πέμπτη, 23 Απριλίου 2009

Όσα δεν φτάνει η Αλεπού...




Λοιπόν , έχουμε και λέμε. Δεν θα διστάσω να σας απαντήσω σε όσα λέτε αγαπητή αλεπού.

  1. Παράγοντας δεν το έπαιξα και δεν έχω την ανάγκη να το παίξω ποτέ.
  2. Τον αν βρίζω το Δήμαρχο ή όχι το ξέρει καλά ο ίδιος , μην κρίνεις από την πάρτη σου αρσενικιά αλεπού.(μόνο αλεπού που δεν είσαι)
  3. Όσο για την φουκαριάρα….. θα μιλήσω για μία άλλη φουκαριάρα που εσείς διαλύσατε…. ξέρετε για ποια μιλάω… είναι γνωστό….!
  4. Όσο για τις σχέσεις μας με το κ. Νίκο Ταμπακίδη είναι άριστες… όσο και αν προσπαθήστε να μας τις χαλάσετε… .όσο για το νεκροταφείο ντροπή σας που λέτε τέτοια πράγματα για τέτοιες στιγμές ανθρωπιάς…. απάνθρωποι… δεν έχετε ούτε ιερό ούτε όσιο… γνωστό  και αυτό…
  5. Εμείς δεν μαχόμαστε ούτε για καρέκλες ούτε για θεσούλες….. γνωστό και αυτό….. έχουμε μάθει να έχουμε αξιοπρέπεια…. εσείς την έχετε χάσει εδώ και χρόνια….
  6. Όσο για τα κουστούμια μου ,προτιμώ να φοράω κουστούμια παρά να κρύβομαι πίσω από αποκριάτικη στολή..και μάσκα…καρνάβαλοι...
  7. Αν εγώ σας προκαλώ με τις αλήθειες που σας λέω εσείς προκαλείτε με την παρουσία σας και με τα λεγόμενά σας την κοινωνία των Αγίων Αναργύρων…
  8. Όσο για την εμμονή σας με την Αννίτα Πάνια και εμένα… σας απαντώ ότι περιμένω τη στιγμή που θα κάτσετε στην καρέκλα του παρατράγουδου να έρθω να σας χειροκροτήσω….. θα σπάσουν κάθε ρεκόρ τα νούμερα της AGB!
Αλεπούδες…

  • Έχετε ένα όπλο που δεν έχει κανένας άλλος πολίτης σε αυτό το Δήμο κυρίες αλεπούδες… και οι σφαίρες αυτού του όπλου περιέχουν ψευτιά, συκοφαντία,  αλαζονεία, τραμπουκισμό, μιζέρια και υπεροψία  …
  • Λυπάμαι που αντί να μάχεστε για κάτι καλύτερο για την γειτονιά μας..για τη συνοικία μας..για την περιοχή μας.. έχετε σαν μόνο σκοπό την προσωπική αντιπαράθεση που δεν βγάζει πουθενά..σπέρνετε την διχόνοια..
  • Το ύφος του επί προσωπικού σας κειμένου εναντίον μου  δείχνει και το χαρακτήρα σας αλλά και την κακία  που διαθέτετε…
Όσο για τις λέξεις   φλωράκος ,  βουτυρομπεμπές, κακομοίρης.. που χρησιμοποιήσατε εναντίον μου σας  τις επιστρέφω αλεπούδες των Αγίων Αναργύρων, γεμάτες πονηράδα και κακία… εγώ δεν είμαι ούτε πονηρός ούτε κακός….η διαγωγή που μου έδωσε η οικογένειά  μου είναι να είμαι άνθρωπος..

 
Δεν σας φοβάμαι ρε… δεν με τρομάζετε…. εσείς φοράτε την κουκούλα και κρύβεστε…άρα εσείς φοβάστε... ωραία παντελόνια φοράτε …τσάμπα μάγκες!

Αυτά….
πείτε ότι θέλετε..
σας μάθαμε.. 
ή μάλλον ..
σας ξέραμε….

Οι αλεπούδες τρώνε ‘κότες’ κατά προτίμηση… προσοχή μην αλληλοφαγωθείτε…
(μην μπερδέψετε τους ρόλους σας).



Αρκετά….

ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ...

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΕΓΩ ...