Σάββατο 16 Απριλίου 2011

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ.

Λυπάμαι για όσα συνέβησαν την Πέμπτη το βράδυ στο Α΄ ΚΑΠΗ Αγίων Αναργύρων.

Λυπάμαι για τις μορφές βίας που πληγώνουν την Δημοκρατία.

Λυπάμαι που χτυπήθηκαν ανθρώποι
σοβαρά.

Ενώ ΌΛΟΙ μπορούμε να καταφέρουμε πολλά καθόμαστε και τσακωνόμαστε μεταξύ μας.
Έχουμε μία όμορφη νέα πόλη που χρειάζεται στήριξη και έργα για να γίνει ακόμη πιο δημιουργική και όμορφη και δυστυχώς μόνο με αυτό που δεν ασχολούμαστε.

Εγώ, σαν απλός πολίτης αισθάνομαι πληγωμένος μετά από όσα συνέβησαν στην ομιλία του κ. Λοβέρδου.

Χτυπήθηκε ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Αγίων Αναργύρων και φίλος μου κ. Αντρέας Δημητρόπουλος,χτυπήθηκε ο κ. Δημήτρης Κωνσταντόπουλος (μέλος εθνικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ) και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας κ.Πολύδωρος Τσελέκας.

Ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ προς όσους έπραξαν αυτό.
Γιατί να μην υπάρχει αγάπη και ειρήνη αναμεταξύ μας με σκοπό να κάτσουμε να σκεφτούμε προτάσεις για την πόλη μας.

Με το ξύλο θα λυθούν τα προβλήματα;

Και εγώ πονάω για την κατάσταση της Ελλάδας, και εγώ ανήκω στους νέους με τα 700 ευρώ,και εγώ ανήκω στα άτομα με σύμβαση μιας μέρας.
Αλλά με φωνές και με μορφές βίας δεν μπορούμε να καταφέρουμε τίποτα.

Για μένα δεν υπάρχει ΠΑΣΟΚ, ΝΔ,ΣΥΡΙΖΑ ,ΚΚΕ, ΛΑΟΣ...για μένα υπάρχει ο τόπος μου πάνω από όλα.

Κανείς μας δεν είναι πλούσιος,όλοι είμαστε μεροκαματιάρηδες και παλεύουμε να βγάλουμε τον μήνα μας και περιμένουμε κάθε φορά πότε θα πληρωθούμε.

Ας κοιτάξουμε τη νέα πόλη μας γιατί όλα τα άλλα δεν οδηγούν πουθενά.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ.