Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Ευχαριστώ όλους εσάς....


To blog μου ξεπέρασε τις 10000 επισκέψεις και πραγματικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους κάνουν το δικό τους κλικ προκειμένου να διαβάσουν όλα όσα αναφέρω και γράφω για τους Αγίους Αναργύρους.


Όταν ξεκίνησα αυτό το blog πραγματικά δεν περίμενα ότι θα πάρει τόσο μεγάλη διάσταση στο κόσμο και στους Δημότες. Όλοι με πιάνουν και με ρωτούν για αναρτήσεις μου, άλλοι με επαινούν και άλλοι μου τα χώνουν.

Εξάλλου δεν μπορούμε να τους ευχαριστούμε και όλους γιατί στόχος αυτού τουblog είναι η ανάδειξη των προβλημάτων και όχι η προβολή.

Ο λόγος που επέλεξα σαν domain το επίθετο μου είναι επειδή πιστεύω ότι στην ανάδειξη των προβλημάτων δεν αρμόζει η ανωνυμία αλλά η επωνυμία.

Για όσους ενοχλούνται από τις αναρτήσεις μου τους ανακοινώνω ότι όσο θα υπάρχουν προβλήματα εγώ θα είμαι εδώ και θα τα λέω και δεν με σταματάει τίποτα.

Όπως καταλάβατε αυτό το blog ανήκει σε εμένα και όχι σε άλλους που με βάζουν να γράφω όπως προσπαθούν να διαδώσουν μερικοί ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ.

Αυτό που έχω καταλάβει όλο αυτό τον καιρό είναι ότι…..κάποιοι δεν συγκινούνται από τα γραπτά και την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν την τοπική κοινωνία αλλά αντιθέτως τους απασχολεί μόνο η προβολή τους και τα ψηφαλάκια.

Όπως είπα σε προηγούμενη ανάρτησή μου.. θα ανακοινώσω σε λίγες μέρες ποιοι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν τα πρωτεία στο να μην έχουν πει ούτε μία ολοκληρωμένη πρόταση μέσα στον σημαντικότερο πυρήνα αποφάσεων, το Δημοτικό Συμβούλιο. Για τόσο ενδιαφέρον μιλάμε.


Αλλά στις 16άδεςλύνεται η γλώσσα τους…!


Ο κόσμος όμως δεν τους θέλει στις 16άδες... και δεν τους απασχολεί καθόλου το τι θα πουν εκεί αλλά τους θέλει να μιλούν για τα προβλήματα αυτού του τόπου στο Δημοτικό Συμβούλιο(και να παλεύουν για αυτά).

Και πάλι ευχαριστώ για το δικό σας κλικ…….και να είσαστε σίγουροι ότι …ΕΡΧΟΝΤΑΙ μεγάλες αποκαλύψεις για πολλά….