Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Απαντήσεις σε κάθε σχόλιο ...

Πλέον θα δίνω και απαντήσεις στα σχόλια που θα βρίσκω στις αναρτήσεις μου γιατί δεν έχω να κρύψω τίποτα όσον αφορά την γνώμη μου πάνω σε θέματα που μας αφορούν και σε ερωτήσεις που μου κάνουν οι αγαπητοί φίλοι που με τιμούν με το να διαβάζουν τις αναρτήσεις του blog μου.

Θα ήθελα όμως να ξέρετε ότι οι απαντήσεις είναι αποκλειστικά και μόνο οι προσωπικές μου απόψεις και σε καμία περίπτωση δεν είναι ούτε του πατέρα μου ούτε της Δημοτικής Ενότητας …όπου είναι η παράταξη με την οποία έχει εκλεγεί ο πατέρας μου.


Θα δημοσιεύω κάθε σχόλιο που θα βρίσκω στο blog μου και θα σχολιάζω όπου χρειαστεί και όπου μου ζητείται. Θα παρακαλούσα όμως τους αγαπητούς φίλους που αφήνουν τα σχόλια τους να μην υβρίζουν και να μην θίγουν πρόσωπα και να μου γράφουν επώνυμα.


Περιμένω και τον σχολιασμό σας για προβλήματα της γειτονιάς σας.


Ερώτηση αναγνώστη:


Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Μαξούρα,
μια και παρακολουθήσατε την συζήτηση του Δημάρχου με τους Δημότες στα Μυκονιάτικα, σχετικά με κυκλοφοριακό ερωτάω, o Δήμαρχος τελικά θα κάνει την Καζαντζάκη δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, στέλνοντας ολη την κίνηση στα στενοσόκακα των Μυκονιάτικων?
Οι πληροφορίες λένε ότι το έργο προετοιμάστηκε μέσω ΑΣΔΑ και ότι πρόκειται να υλοποιηθεί αυτή η πατάτα, διότι περί πατάτας πρόκειται και μάλιστα μεγάλης.
Εσείς τι γνωρίζεται και τι πιστεύετε για το θέμα της Καζαντζάκη.

Σας ευχαριστώ.


Απάντηση :


Αγαπητέ φίλε αναγνώστη ,


Καταρχήν σε ευχαριστώ που διαβάζεις το blog μου και που μπήκες στην διαδικασία να με ρωτήσεις για το θέμα που σε απασχολεί.

Όσον αφορά το ερώτημά σου ..η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν πρέπει να μονοδρομηθεί η Καζαντζάκη και αυτό γιατί δεν θα μπορούν οι κάτοικοι να πάνε στα σπίτια τους όπως μέχρι σήμερα που ο δρόμος είναι διπλός και εξυπηρετούνται όλοι.


Όπως είναι προφανές..ο πατέρας μου Νίκος Μαξούρας έχει κάνει την δική του πρόταση όσον αφορά το κυκλοφοριακό και υπόσχομαι ότι θα την δημοσιεύσω ολοκληρωμένα σε επόμενη ανάρτησή μου.

Να τονίσω ότι η τοποθέτηση και η άποψη του πατέρα μου δεν είναι προσωπική αλλά αφορά την πλειοψηφική γνώμη των κατοίκων μετά από πολλές συναντήσεις γειτονιά γειτονιά.


Ο Δήμαρχος κ. Σαράντης στη συγκέντρωση γειτονιάς που έκανε στα Μυκονιάτικα και συγκεκριμένα στο

Δ’ ΚΑΠΗ δεσμεύτηκε ότι θα γίνει ανοιχτή συζήτηση με τους δημότες για το κυκλοφοριακό πολύ σύντομα .