Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Γεια σου ρε Γιάγκο με τα όλα σου!!!


Μόλις μπήκα στο blog μου και διαπίστωσα πολλά σχόλια.


Δεν σας κρύβω ότι γέλασα με την καρδιά μου πάρα πολύ διαβάζοντάς τα.

Χρειάζεται και το χιούμορ στη ζωή μας προκειμένου να βλέπουμε πιο θετικά και πιο χαλαρά τη ζωή.

Και βέβαια σαν άνθρωποι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα μεταξύ μας.


Διακρίνω ότι πολλοί προσπαθούν μέσω των σχολίων τους να δημιουργήσουν διχόνοιες και κόντρες νομίζοντας ότι κάτι θα καταφέρουν κάτι με το να γράφουν ότι γράφουν στο blog μου.


Πραγματικά τα διαβάζω και τα ξαναδιαβάζω και μου φτιάχνεται η διάθεση.


Θα ήθελα να σας παρακαλέσω κύριοι μόνιμοι σχολιαστές να συνεχίσετε να μας διασκεδάζετε γράφοντας τα σχόλια σας και εγώ υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να κλειδώσω τα σχόλια .


Και για να σοβαρευτούμε τώρα……από το να σας απασχολεί μόνο και μόνο η προσωπική αντιπαράθεση μήπως θα ήταν προτιμότερο να ασχοληθείτε με προβλήματα ουσίας;


Τα προβλήματα είναι παντού και χρειάζεται η ανάδειξή τους και η προσπάθεια όλων μας για να λυθούν.


Τελειώνοντας, θα ήθελα να ρωτήσω έναν από τους σχολιαστές των αναρτήσεών μου με το όνομα

« Γιάγκος από Λαχαναγορά»….

Γιάγκο….πόσο πάει το καλαμπόκι σήμερα βρε φιλαράκι;


Χαχαχαχα!!!

Καλό σας απόγευμα αγαπητοί φίλοι και φίλες…..