Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Και πάλι κοντά μας……



O Χρήστος μας και πάλι στη βουλή….με το σπαθί του, χωρίς κομματικούς μηχανισμούς, χωρίς κομματικές προωθήσεις και πάλι κοντά μας για να μας υπερασπιστεί στα προβλήματα της Β’ Αθήνας.


Όλοι του οι ψήφοι είναι ψήφοι του απλού κόσμου που με πάθος και αγώνα τον ψήφισαν γνωρίζοντας τον κόπο του και τον αγώνα του για τους Πολίτες.


Ο κ. Χρήστος Πρωτόπαπας πήγε γειτονιά γειτονιά, σπίτι σπίτι….αν και δεν ήταν ο εκλεκτός των κομματικών μηχανισμών…έδωσε τη δική του μάχη για το Σταυρό και την κέρδισε.


Του αξίζουν συγχαρητήρια και εγώ προσωπικά του εύχομαι καλή αρχή στην επάνοδό του ως εκλεγμένος Βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ…..


Θα είμαστε κοντά του όσο θα ασχολείται με την Πολιτική , χωρίς προσωπικό συμφέρον και αυτό το λέω γιατί πολλά ακούγονται τελευταία επί προσωπικού όσον αφορά το όνομά μου ότι θα με βολέψει και τα συναφή.


Για να τελειώνουμε και με αυτό το θέμα(που οι κακόβουλοι βγάζουν προς τα έξω)…..εγώ είμαι ιδιωτικός υπάλληλος στην εταιρεία Mellon(www.mfp.gr) όπου εργάζομαι ως «ενοικιαζόμενος» και με ενοικιάζουν όπου είμαι χρήσιμος για να παρέχω τις στατιστικές μου υπηρεσίες….για 700 ευρώ.


Και επειδή καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται….σε επόμενη ανάρτησή μου θα σας δημοσιεύσω και την σύμβαση εργασίας μου…για να τελειώνω με τους ψεύτες.


Αυτά λοιπόν…..


Καλή επιτυχία στους νέους αγώνες σου φίλε Χρήστο…..αγώνες που ξέρεις καλά να δίνεις εδώ και χρόνια……