Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

κουίζ........



Η ώρα είναι 2.20 το βράδυ.........κάποιοι ξενύχτηδες ΧΆΚΕΡΣ μπήκαν στο blog μου και μου κατέβασαν για μία ακόμη φορά μερικές αναρτήσεις...ντροπή τους ......δεν έχουν με τι άλλο να ασχοληθούν;
Στην αρχή έγραψαν σχόλια ότι δήθεν κλέβω από άλλα site κείμενα και μετά εξαφανίστηκαν όλα διά μαγείας!

Βέβαια αν ψάξει κανείς θα δει ότι ένα συγκεκριμένο blog ανανεώνεται σχεδόν κάθε βράδυ...και οι συγκεκριμένοι που γράφουν σε αυτό παριστάνουν σε άλλα blog τους πολίτες που κρίνουν και θέτουν ερωτήματα μέσα από τα σχόλια κάθε ανάρτησης.....!
Είναι αυτοί φίλοι μου που σας παριστάνουν τους δήθεν αντικειμενικούς που ενδιαφέρονται για το καλό του Δήμου.....!

Είναι για γέλια, βέβαια κρύβονται πίσω από τις μάσκες τους αλλά θα πέσουν...ή μάλλον θα τις ρίξω όταν έρθει η στιγμή......και επειδή το πανηγυράκι αυτό πολύ κράτησε....εάν δεν μας πουν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα ποιοι είναι .....θα σας το πω από μόνος μου....έτσι για να τελειώνουμε με τους καρνίβαλους....

Αρκετά με αυτά τα νούμερα.....εγώ δεν τους φοβάμαι...μιλάω επώνυμα......!
Αυτοί για πιο λόγο κρύβονται;
Για να μας παριστάνουν τους αντικειμενικούς;

Θα σας βάλω λοιπόν αγαπητοί μου φίλοι ένα κουίζ.......και περιμένω την ανταπόκρισή σας......

Ποιο είναι το blog που όσοι το διαβάζουν γελάνε με τις ανακρίβειες αλλά και τις γελοιότητες που γράφει σε καθημερινή βάση;

A _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ S.BLOGSPOT.COM


ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ Η
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ 6982299461...

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΔΩΡΑ !!!!

Για να σας βοηθήσω,το συγκεκριμένο λάσποblog είναι πορτοκαλί με άσπρο.

Καλή σας επιτυχία!!!