Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Οι γελωτοποιοί του Agioianargyroinews.blogspot.com…





Για γέλια και για κλάματα……..μα έχω μία απορία ρε παιδιά…..πως είναι δυνατόν κάθε φορά που βλέπω μία ανάρτηση του agioianargyroinews.BlogSpot.com…να υπάρχει και μία υβριστική ανακοίνωση στα σχόλιά μου; Με λίγα λεπτά διαφορά! Μα πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσει κανείς προκειμένου να προσπαθήσει να παραπλανήσει το λαό;


Κύριοι του agioianargyroinews.BlogSpot.com… Μα όλα σας φταίνε; Μπορεί να με μειώνετε με τους χαρακτηρισμούς τους οποίους μου δίνετε αλλά ειλικρινά γελάω με τις καραγκιοζιές που γράφετε.

Όσο γράφετε ανώνυμα….τόσο πιο πολύ θα με ανεβάζετε!

Η πλάκα εν τω μεταξύ αγαπητοί φίλοι μου είναι η εξής….τα άυπνα παλληκαράκια που ξενυχτούν προκειμένου να σκεφτούν τι ψευτιές θα πουν…απαντούν μόνο στα σχόλια μου και στο λασποblog τους κάνουν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα. Είναι βαθιά νυχτωμένοι……μα για χαζούς μας περνούν;

Και αν όσα λέω δεν ισχύουν γιατί δεν τα διαψεύδουν;

Βρε….πάρτε το αλλιώς γιατί θα βρείτε……για το καλό σας το λέω γιατί γελάνε όλοι μαζί σας και εσείς νομίζετε ότι μασάμε από τις ανόητες, ψεύτικες, γελοίες, άνανδρες και γεμάτες ηλιθιότητα αναρτήσεις σας σε καθημερινή βάση.

Το μόνο που κάνετε συνεχώς είναι να αναφέρετε το παιδικό μου παρελθόν…….όπου όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι εγώ ήμουν σε πρακτορείο διαφημίσεων και είχα την τιμή για 5 χρόνια να αποκτήσω εμπειρία στο τομέα των Μ.Μ.Ε λόγω γυρισμάτων για γνωστές εταιρείες σε όλα τα μεγάλα κανάλια……χρήματα έβγαζα για να μην επιβαρύνω την οικογένειά μου ηλίθιοι…….!


Όσο και να προσπαθείτε δεν με φοβίζετε….πως θα μπορούσε άλλωστε να με φοβίσει ένας ανώνυμος μασκοφόρος που γράφει με το στυλό της συκοφαντίας και της ανανδρίας;


Είσαστε τα παρατράγουδα των Αγίων Αναργύρων και προσέχετε γιατί έτσι και σας πάρει χαμπάρι η φιλενάδα μου η Αννίτα δεν σας γλιτώνει …….κανένας…..! Είσαστε που είσαστε Δημοτικά παρατράγουδα…θα γίνετε και πανελληνίως γνωστοί……


Εδώ και καιρό προσπαθείτε να γελοιοποιείτε ανθρώπους επειδή δεν είναι στο δικό σας παιχνίδι…τέτοιοι είσαστε……τολμάτε να τα βάζετε και με εμένα που έχετε τα διπλάσια και τριπλάσια χρόνια μου….


Το πρόβλημά σας είναι Ο Μαξούρας….Ο Σαράντης…Ο Ταμπακίδης…. Και μερικοί δημοτικοί σύμβουλοι…..

Αλήθεια θέλετε να ψάξουμε πόσο αντικειμενικό είναι το γελοίο blog σας; Να δούμε αν έχετε ίδια αντιμετώπιση και για πολλούς άλλους;

Γιατί τότε το θέμα πάει αλλού…..και η μάσκα της αντικειμενικότητας θα γίνει η μάσκα του συμφέροντος και της παρεοκρατίας!

Θα προτείνετε λύσεις για προβλήματα του τόπου μας ή θα συνεχίσετε να παριστάνετε τις σειρήνες των

συμφερόντων σας;


Και επειδή εγώ μιλάω με στοιχεία…θα μου απαντήσετε γιατί δεν αφήνετε τα σχόλια σας ανοιχτά προκειμένου να μην χρειάζεται η έγκρισή σας για να δημοσιευτεί ένα κείμενο ενός αναγνώστη; Τι φοβόσαστε;


Θα μου πείτε πως γίνεται κάθε φορά που ανανεώνεται το agioianargyroinews, μετά από λίγα λεπτά μπαίνουν σχόλια σε blog του Δήμου μας και μας παριστάνετε τους θήθεν διαμαρτυρόμενους κατοίκους;

Θα μου πείτε γιατί ποτέ δεν βάζετε ολόκληρο το όνομα των δήθεν συνδημοτών που γράφουν στο blogσας;

Θα μου πείτε γιατί δεν μιλάτε για τα έργα των Αγίων Αναργύρων και πάντα μιλάτε απαξιωτικά για προσωπικότητες του Δήμου μας;

Θα μας πείτε γιατί κρατάτε την ανωνυμία σας και δεν μιλάτε αντρίκια για το ποιοι είσαστε;

Πραγματικά γνωρίζω ότι δεν θα μου απαντήσετε αλλά……όταν κυκλοφορείτε σε δημόσιο χώρο και δρόμο να κρατάτε το φάκελο σας ανάποδα γιατί φαίνεται το agios1821@gmail.com ..το οποίο είναι το mail του λασποblog σας…


Αυτά προς το παρόν….


Σας ευχαριστώ για την διασκέδαση που μου προσφέρατε μέσω των σχολίων σας!

Κουμπώστε τις ρόμπες σας ρεεεε!!!

Όσο για την διαφορά ώρας που λέτε για το blog μου είναι θέμα του blogger.com ρε μασκαράδες!!


Άντε γεια σας για σήμερα….