Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Νίκος το έχτισε.....Νίκος το ανοίγει.....

Λυπάμαι που κάποιοι συνεχίζουν ακόμη τις προσωπικές αντιπαραθέσεις.....είναι εμφανές ότι οι κόντρες που έχουν δημιουργηθεί δεν αφορούν βέβαια τα προβλήματα της περιοχής μας αλλά υπάρχει σε προσωπικό και μόνο επίπεδο μία σύγκρουση ορισμένων blog.......εγώ πάντως θα συνεχίσω να σας γράφω αγαπητοί μου φίλοι για όσα με προβληματίζουν εμένα και τους φίλους μου για τον Δήμο μας και γενικά τις απόψεις μας....Λοιπόν σήμερα πέρασα από το Κινηματογράφο Μαρία Έλενα...και επιτέλους ανοίγει μετά από 6 χρόνια [αν δεν με απατάει η μνήμη μου]. Θα ήταν σωστό να μην ξεχνάμε και τον Πρώην Δήμαρχο κ.Νίκο Ταμπακίδη γιατί αυτό το κτίριο έγινε επί της δικής του θητείας. Είναι πραγματικά ένα πανέμορφο κτίριο .
Πρέπει να τιμάμε κάποιους ανθρώπους που δημιούργησαν προοπτικές και βάσεις για τον τόπο μας .

Ξεκινάει σήμερα  με την παράσταση της κωμικής όπερας του W. A. Mozart 
«Οι Γάμοι του Φίγκαρο», από το μουσικοθεατρικό Σύνολο ΗΜΙ-ολον, ώρα 7.30μ.μ. 

Καλό ξεκίνημα και πάντα τέτοια..